piątek, 14 listopada 2014

Bułeczki, jakie mam zamiar Ci teraz zaprezentować są niezwykle pyszne, ale niestety ich przygotowanie może zająć Ci troszkę więcej czasu. Uwierz mi warto!
Postanowiłam sama wypróbować ten przepis i przyznam, że już dawno nie jadłam tak smacznych bułeczek. Niebo w gębie. Rewelacujne w dniu pieczenia, ale jeżeli zostaną Ci na nastęny dzień to po podgrzaniu ich w mikrofalówce będą równie smaczne jak pierwszego dnia. Mięciutkie i pachnące ehhh....Podam Ci przepis, który znalazłam na stronie dessert now dinner later

źródło: www.dessertnowdinnerlater.com


Składniki na ciasto:
2 duże jajka
1 1/2 szklanki wody
5 3/4 szklanki mąki
7 łyżek cukru
7 łyżek margaryny (ok. 90g)
7 łyżek mleka w proszku
1 łyżka soli
5 łyżeczek suchych drożdży
1/4 kostki masła miękkiego
1/4 szklanki malinowgo kisielu
1/4 kostki masła roztopionego
REKLAMA

Składniki na lukier: 2 szklanki cukru pudru 3 łyżki malinowego kisielu 3 - 4 łyżki wody

1 z 2

0 komentarze